NIEUWS

NMD18: Waar gaat Arthur Simonetti van DSM naar toe op de dag der dagen?

3 mei, 2018

Nog 7 weken tot NIMA Marketing Day editie 2018 op donderdag 21 juni in Utrecht. MarketingTribune vroeg marketing director Arthur Simonetti van DSM zijn favoriete sessies met ons te delen.

Simonetti: ‘Omdat je veel succesverhalen al kent als je de tijdschriften een beetje leest, heb ik mijn keuze met name laten bepalen door het aspect onbekend en vernieuwend en dat is meer dan de categorie The Weird. Vooralsnog is dit mijn lijstje:

Oogziekenhuis Rotterdam – Robert Spiering
Ik ben zeer benieuwd hoe zij de klant journey aanpakken en omgaan met de mogelijke tegenstrijdige emoties tijdens een ‘klantreis’.

Mauritshuis – Koen Brakenhoff
Omdat ik dit gewoon een prachtig museum vind en ik benieuwd ben hoe zij experience uitleggen en toepassen.

Leger des Heils – Cornel Vader
Is dit wel weird? Ik vraag me af hoe professioneel zij omgaan met marketing, omdat ik aanneem dat hun middelen beperkt zullen zijn. Misschien zit ik er helemaal naast en dan laat ik me graag verrassen.

Grendel Games – Tim Laning
Ik heb geen idee waar dit over zal gaan en simpelweg daarom!

Libelle – Carola Maassen van den Brink
Is wel heel ‘oud’ en daarom hoop ik dat ze me iets kunnen leren op het gebied van opnieuw uitvinden van jezelf.

Guy van Liemt – Erasmus Universiteit en auteur Marketingcommunicatie in 14 stappen
Ik ben super geïntrigeerd door zijn laatste boek en ik hoop de lessen te horen van de meester zelf!