Als het vak van marketeer al niet het meest dynamische is, dan toch zeker het mooiste. Op donderdag 20 juni 2019 organiseren NIMA en MarketingTribune de derde NIMA Marketing Day voor iedereen die werkt en leeft in marketing. We zien je graag daar!

De NIMA Marketing Day stelt jou, je leven en het vak centraal. Persoonlijke ontwikkeling en het delen van insights aan de hand van relevante praktijkcases, te midden van andere marketeers die delen en inspireren. Wie slim is sluit zich aan bij NIMA. Gold/Black/Platinum Members en Business Members krijgen kosteloos toegang.

Wij zien je graag tijdens de NIMA Marketing Day 2019!

Bekijk het programma

Tickets

Wat bezoekers over ons zeggen

  • Deelnemer 2018
    Leuk event met een zeer divers aanbod over allerlei gebieden binnen het marketing vak. Er is genoeg keuze om je eigen dag op maat in te delen.
    Deelnemer 2018
  • Deelnemer 2018
    Bomvol programma, voor ieder wat wils en sprekers zijn helder gestructureerd in thema's. Locatie is erg informeel en opzet van het event perfect!
    Deelnemer 2018
  • Deelnemer 2018
    NIMA Marketingday was extreem goed verzorgd en het programma zat goed in elkaar!
    Deelnemer 2018
  • Deelnemer 2018
    Veel keuze in het programma  en mooie locatie + goede randprogrammering topsprekers, kennisuitwisseling en inspiratie staan centraal en niet de verkooppraatjes
    Deelnemer 2018
  • Deelnemer 2018
    Er was ontzettend veel goed aan dit evenement! Locatie, sprekers, sfeer, bereikbaarheid en service.
    Deelnemer 2018
  • Deelnemer 2018
    Het programma is top, de sprekers hebben mooie en relevante verhalen neergezet, de sfeer was positief en energiek.
    Deelnemer 2018
  • Deelnemer 2018
    Door zijn opzet uniek evenement en creatief zoals bij het marketing vak past!
    Deelnemer 2018
  • Deelnemer 2018
    Het was een interessante dag, ontvangst met muziek en aftrap door Micael was top!
    Deelnemer 2018
  • Deelnemer 2018
    Ik heb het echt als een viering van het vak ervaren, ik beschouw deze dag als een goede herinnering en er waren ook enkele inspirerende aspecten die ik wil gaan toepassen
    Deelnemer 2018
  • Deelnemer 2018
    Uitgebreid sprekersprogramma, goede locatie, goede catering en niet te groot opgezet.
    Deelnemer 2018

Laatste nieuws

12 februari 2019

‘Digital Darwinist’ Tom Goodwin eerste headliner NIMA Marketing Day 2019

12 februari 2019 – Schrijver, columnist en Head of Innovation van één van ’s werelds grootste mediabureaus – Zenith Media – Tom Goodwin zal het spits […]
5 februari 2019
NIMA Marketing Day

Wereldmarketeers lanceert NIMA Impact Marketing Challenge

NIMA Wereldmarketeers is een platform voor en door marketeers, die elkaar helpen en inspireren maatschappelijke uitdagingen om te zetten in kansen voor zichzelf, hun bedrijf en […]
4 februari 2019
NIMA Marketing Day

Uit liefde voor het vak

Toegegeven, Tesla, Gillette, Nike of McDonalds zijn niet de makkelijkste bedrijven om te verleiden te komen spreken op een dag waarbij het aanwezig publiek vooral bestaat […]

Sponsors

  • Burst
  • Kaliber

Co-Sponsors

  • iWriter

NIMA educatie partner

Bestel Early Bird Tickets