Nima Marketing Day 2018

Als het vak van marketeer al niet het meest dynamische is, dan toch zeker het mooiste. Op donderdag 21 juni a.s. organiseren NIMA en MarketingTribune de tweede NIMA Marketing Day voor iedereen die werkt en leeft in marketing. Dertien thema’s, Bijna zeventig presentaties door de mensen áchter de merken. NIMA Marketing Day is een dag voor en door het vak.

De NIMA Marketing Day stelt jou, je leven en het vak centraal. Persoonlijke ontwikkeling en het delen van insights aan de hand van relevante praktijkcases, te midden van andere marketeers die delen en inspireren. Early Birds profiteren tot en met 14 april 2018 van een aantrekkelijke korting, maar wie slim is sluit zich aan bij NIMA. Gold Members en Business Members krijgen kosteloos toegang -beschikbaar vanaf 19 maart 2018- en je doet de beste investering in je marketingtoekomst via alle voordelen die zijn verbonden aan het NIMA Membership. Jouw vak. Jouw NIMA.

Wij zien je graag tijdens de NIMA Marketing Day!

Bekijk hier de foto's van vorig jaar
 

Tickets

Laatste nieuws

25 januari 2018

NIMA Marketing Day 2018: Adviesraad gezocht!

Team NIMA is op zoek naar vrijwilligers (NIMA Members) die willen meedenken over de invulling van editie 2018, die plaatsvindt op 21 juni as. De eerste […]
5 juli 2017

NIMA Marketing Day 2017 – De Aftermovie

Dat de NIMA Marketing Day een wat a-typisch karakter had zullen de aanwezigen beamen. Feit is dat het heel warm was, dat er meer bezoekers waren […]
21 juni 2017

Keuzestress op Nima Marketing Day 2017

Dit is een artikel van MarketingTribune.nl Waarom zou je als marketeer op het strand van Cannes liggen, als je ook naar de Nima Marketing Day kunt […]

Sponsors

Co-Sponsors

Bestel tickets