NIMA Marketing Day 2019

Raymond Klompsma I srprs.me

Mijn sessie in the Journey:

Wat als je je reizigers als vrienden behandelt?

“Alles begint met aandacht geven, doen wat je gevoel je ingeeft.’’ Op deze filosofie bouwde Raymond zijn eerdere bedrijven en startte hij in 2014 srprs.me. Een verrassingsreisbureau dat inmiddels meer dan 90.000 mensen op reis heeft gestuurd. Onderliggende strategie? Behandel je reizigers alsof het je vrienden zijn! In een inspirerende presentatie legt Raymond aan de hand van praktische voorbeelden uit waarom dit werkt, hoe hij dat aanpakt en wat hij onderweg allemaal heeft geleerd.

Lees ook het interview dat MarketingTribune hield met Raymond, in aanloop naar de NIMA Marketing Day.

Biografie Raymond Klompsma

Kinderen staan nog zo onbevangen in de wereld zeggen we. ‘Nog’, alsof het normaal is dat we dat zijn kwijtgeraak. Raymond is op een missie op die onbevangenheid terug te brengen in de wereld. Daarom startte hij in 2014 met een aantal gelijkgestemden srprs.me, een reisorganisatie dat je pas op het vliegveld vertelt waar je naartoe gaat.

Minder hoofd, meer hart. Minder kapot plannen en vergelijken, meer genieten. Minder stress, meer surprise.. Inmiddels durfden meer dan 100.000 reizigers het avontuur aan (gemiddelde NPS 58) en is srprs.me actief in Nederland, Belgie en UK. Toch blijft de eeuwige vraag: hoe kan het spontaner, beter, verrassender … Raymond neemt je graag mee in zijn denken.

Terug naar sprekersoverzicht

Houd me op de hoogte