NIMA Marketing Day2019
Ingrid Mostert v3

Annette Visser I Coöperatie VGZ & Ingrid Mostert | Proof

Onze sessie in the Internal Branding:

Samen zijn we zinnig bezig

Coöperatie VGZ werkt aan Zinnige Zorg: beter voor de patiënt en tegen lagere kosten. Dit doen we met 1900 medewerkers. In deze case laten we zien hoe we met de internal branding campagne Samen zijn we zinnig bezig de vertaling hebben gemaakt naar de interne organisatie van de merkwaarden, visie, missie, doelstellingen en kernwaarden van Coöperatie VGZ. Met als doel richting te geven aan de organisatie, trots en betrokkenheid te creëren en de corporate reputatie en het merk te versterken.

Biografie Annette Visser

Gedreven, enthousiaste en creatieve senior communicatieadviseur met rotsvast geloof in de kracht van communicatie en verbinding. Sterk in strategisch denken en adviseren. Daarbij ondernemend en daadkrachtig; geen ‘ja maar’, maar ‘just do it!’. Ervaring in zowel profit als non-profit. De laatste 10 jaar in de mooie wereld van de zorg. En bij Coöperatie VGZ onder andere bezig met de mooie opdracht om met internal branding ons merk naar buiten toe te versterken en de medewerkersbetrokkenheid te verhogen.

Biografie Ingrid Mostert

Ingrid Mostert is Senior Projectmanager bij Proof.

Terug naar sprekersoverzicht

Houd me op de hoogte