NIMA Marketing Day 2019

Arno van Welzen I CHOICE Insights + Strategy

Mijn workshop: Celebrities als distinctive brand asset: match made in heaven of fit from hell?

G-Star Raw, Hunkemöller, Heineken, Jumbo. Een celebrity endorser kán een Distinctive Asset voor je merk zijn en zo veel voor je merk betekenen. Maar zijn de risico’s gezien de investering, reputatie, brand fit, zo mogelijk niet nog groter? Hoe selecteer je de juiste celebrity? En hoe voorkom je een ‘fit from Hell’? Nieuw onderzoek met recente voorbeelden geeft evidence based inzicht.

Biografie Arno van Welzen

CHOICE Insights + Strategy is een gespecialiseerd insights bureau dat opdrachtgevers groeikeuzes geeft: in omzet en marktaandeel, merkkracht en effect, in kwaliteit en klantbeleving. Arno is lead researcher en strateeg bij CHOICE. Gedreven door een intrinsieke nieuwsgierigheid naar het gedrag van mensen en organisaties is hij al bijna 25 jaar creatief op het snijvlak van onderzoek, marketingstrategie en communicatie. Arno verzorgt met regelmaat lezingen, workshops en masterclasses op het gebied van marketing, insights en innovatie.

Terug naar sprekersoverzicht

Bestel Tickets