rsz_art_beuting

Art Beuting
Coöperatie VGZ

Art Beuting heeft bijna 20 jaar ervaring op het gebied marketing, strategie, gezondheid en het verschil maken. Dit is begonnen bij Philips met de introductie van de Wake-up Light, waarna een eigen bedrijf op het gebied van social health gaming hem bij zorgverzekeraar VGZ bracht. Hier is hij momenteel Clusterleider voor 3.8 miljoen bestaande klanten, verantwoordelijk voor tNPS, digitalisering en omnichannel en een van de drijvers in de transitie naar een volledig agile organisatie.

Martin van Mierloo
Coöperatie VGZ

Martin van Mierloo is expertleider Digitaal bij VGZ. Hij werkt sinds 2010 bij VGZ in verschillende rollen aan verbetering van digitale kanalen.

Jeroen Görtzen
Coöperatie VGZ

Jeroen Görtzen werkt sinds 2010 aan digitale vernieuwingen bij onder andere Rabobank en VGZ. Bij VGZ is hij  nu missieleider van het app-team. Een team waar de IT’ers rechtstreeks in contact staan met de klant.

Onze Sessie

Agile bij VGZ. Iedereen marketeer!

In juli 2017 is een groot deel van zorgverzekeraar Coöperatie VGZ getransformeerd naar een agile organisatie met focus op superieure klantbeleving, digitalisering en zinnige zorg.

Hierbij hebben we afscheid genomen van de traditionele marketingorganisatie en wordt er gewerkt in multidisciplinaire teams. Eén jaar later is iedereen marketeer, ook de IT-ers, met maximale focus op klantwaarde.

Deze presentatie geeft inzicht in onze reis naar een agile organisatie, het ontwerp, maar ook concrete resultaten, learnings en successen. Dit vanuit het perspectief van een cluster-, expert- en missieleider, drie key posities in onze nieuwe organisatie.

Ga terug naar het programma

Share
Houd me op de hoogte