Foto BJS Fatboy400

Bart Jan Scholte
Fatboy the original B.V.

Bart Jan laat zich het beste omschrijven als een gedreven en ondernemende marketing professional met meer dan 20 jaar ervaring bij zowel de bekende FMCG multinationals (Unilever, Friesland Campina en Nestlé) als midden en kleinbedrijf in durables (Auping en Fatboy). Zijn passie gaat vooral uit naar het werken aan mooie merken, het creëren van nieuwe producten en het inspireren van consumenten. Daar gaat het bij Fatboy juist ook over. Producten bedenken en creëren die het net even leuker maken, persoonlijker of juist een accent geven aan jouw interieur. Net dat verschil, even anders, even weg uit de dagelijkse sleur en de boel de boel laten.

Mijn Sessie

Fatboy. Hoe blijft een eigenzinnig merk relevant in een veranderend retail-landschap?

Het huidige retail-landschap verandert in een razend tempo. Fysieke winkels hebben het steeds lastiger tegenover de groeiende macht van online retailers. Hoe ga je als eigenzinnig merk om met deze verandering als je sterk afhankelijk bent van instore visibility om je doelgroep te bereiken. Kortom een presentatie over het merk, de implicaties voor en de aanpak van Fatboy.

Ga terug naar het programma 

 

Houd me op de hoogte