Bas Brinkman

Bas Brinkman
Binck Bank

De rode draad in mijn werkzame leven is dat ik altijd heb gewerkt binnen de driehoek Marketing, Sales en Merk. Als deze 3 perfect kloppen met elkaar, dan is succes verzekerd. In mijn huidige functie bij Binck kan ik daar gelukkig goed mijn ei in kwijt. Helemaal nu we als bedrijf aan het verbreden zijn, internationaal flink willen expanderen en groots in sportsponsoring zijn gestapt met de BinckBankTour. Dat vraagt nogal wat van de eerdergenoemde driehoek: hoe hou je die strak in balans!? Complex, maar vooral heel erg leuk om met veel (internationale) collega’s aan te werken!

Mijn Sessie

Verklein je bureauruis: van klant-bureaurelatie naar (merk)partnership

Waarom duurt het ontwikkelen van een ATL of BTL-campagne zo lang? En weet het reclamebureau eigenlijk wel precies wat er bij jouw speelt? Ik zal niet direct antwoorden geven op deze vragen. Ik wil jullie wel graag meenemen in hoe wij er bij Binck voor hebben gezorgd, dat lijnen met ons reclamebureau korter zijn geworden, we het aantal schijven hebben verminderd, waardoor we sneller en beter met elkaar zijn gaan samenwerken. We zijn nu klaar voor de volgende stap met ons bureau XXS Amsterdam: gezamenlijke doelstellingen, waarin we streven naar een Win-Win situatie maar waar ook risico’s aan kleven.

Ga terug naar het programma 

 

Share
Bestel tickets