NIEUWS

[2022] Mark van Hattum van MvH Media : ‘Big data is het antwoord om algoritmes te verslaan’

6 mei, 2022

Mark van Hattum, Directeur MvH Media, spreekt tijdens Nima Marketing Day 2022 op donderdag 16 juni in DeFabrique in Utrecht. Een korte inleiding op zijn presentatie.

1 Wat is jouw persoonlijke motivatie om te spreken tijdens Nima Marketing Day?
Kennis delen is één van de kernwaardes van ons bedrijf. We vinden het belangrijk om kennis zowel intern als extern te delen.

2 Wat vind je het goede aan een samenkomst als NMD?
Naast kennisdeling de mogelijkheid om te netwerken en van elkaars visies te leren.

3 Wat hoop je dat bezoekers van jouw sessie meenemen naar huis?
Big data is het antwoord om algoritmes te verslaan.

4 Wat is je, in termen van marketing, de eerste maanden van 2022 het meest opgevallen?
Na de post-coronapiek worden de kaarten opnieuw geschud.

5 Heeft corona jouw marketing veranderd?
Nee, onze focus lag al op online en dat is door corona alleen maar versterkt.

6 Wat is jullie product of dienst?
Datagedreven online marketing

7 Waar gaat marketing als vak naartoe?
Tech en marketing zullen elkaar steeds vaker en intensiever ‘raken’.

8 Wat kun je nog leren van andere marketeers?
De creatieve kant. Hoe val je op met (creatieve) content?

9 En wat kunnen andere marketeers leren van jou?
Een sterke focus op data en machine learning-technieken.

10 Ben je eerder aanwezig geweest op Nima Marketing Day en hoe heb je dat beleefd?
Zeker! En dat heb ik als positief ervaren vanwege het hoge kennisniveau van de aanwezigen en sprekers.

DE PRESENTATIE IN HET KORT
Hoe datagedreven is jouw onlinemarketingstrategie nu écht?

Zó pas je BIG data toe in jouw onlinemarketingstrategie. In deze presentatie neemt Mark je mee hoe je – écht – datagedreven wordt binnen jouw online strategie. Veel organisaties zeggen dat ze datagedreven aan de slag gaan, maar slechts weinig organisaties passen dit echt goed toe. Na deze presentatie ben je op de hoogte van de laatste inzichten en kun je deze direct toepassen in jouw eigen online strategie.

Bron: marketingtribune.nl