Schaik_van_Bram

Bram van Schaik
Kantar

Al meer dan 15 jaar helpt Bram merken de juiste keuzes te maken bij het realiseren van hun marketingdoelstellingen. De eerste jaren vanuit het customer experience perspectief, later vooral vanuit ‘Brand’. Inmiddels weet ik dat de combinatie het ware goud is en heb ik het geluk dat het mijn baan is om de verschillende expertises van Kantar, en steeds vaker ook WPP, samen te brengen. Specialisten die samenwerken maken de mooiste dingen.

Mijn Sessie

Durf als merk te ontregelen en groei!

Consumenten zoeken meer dan ooit naar merken die ergens voor staan. Tegelijkertijd zien we de echte groei bij merken die uniek en trendsettend zijn en de boel weten op te schudden. Iedereen aan de betekenisvolle disruptie dus. En dan is het best handig als je al een sterk merk bent, zo leert een uitgebreide analyse op Kantars database met data over duizenden merken over de hel wereld. Bram deelt graag hoe je als merk waardevoller kunt worden en je met een duidelijke, onderscheidende merkpropositie de hedendaagse kritisch consument voor je kunt winnen.

Ga terug naar het programma 

 

Share
Bestel tickets