NIMA Marketing Day 2019

Colette Codée I St. Antonius Ziekenhuis

Mijn sessie in the Internal Branding:

Een nieuwe missie, visie en kernwaarden, en dan?

In de sessie gaat Colette in de op de vraag: ‘Een nieuwe missie, visie en kernwaarde zijn leuk, maar wat dan? Hoe zorg je ervoor iedereen er ook naar gaat handelen? Dat is vallen en opstaan. Ze vertelt haar ervaringen en learnings hier over tijdens deze sessie.

Biografie Colette Codée

Colette was een van de eerste marketeers in de zorg, na haar overstap uit de bancaire wereld in 2006. Een stap waar ze geen moment spijt van heeft. Het geeft veel energie om bij te kunnen dragen aan de missie van het St. Antonius “samen zorgen voor kwaliteit van leven”. Je bent als patiënt vaak heel kwetsbaar als je gezondheid op het spel staat. Maar juist dan is het belangrijk om wel regie te houden over je eigen leven. M&C kan daar een belangrijke bijdrage aan leveren door wensen en behoeften van patiënten inzichtelijk te maken en deze te verbinden met de wensen en behoeften van zorgverleners en de ziekenhuisorganisatie.

Terug naar sprekersoverzicht

Bestel Tickets