Daan de Waal 400

Daan de Waal

Doritos

Daan de Waal begon na zijn master Marketing & Finance aan de universiteit van Maastricht bij PepsiCo. Daar is hij, na verschillende marketing functies binnen het Snacks portfolio te hebben gehad, nu verantwoordelijk voor het Doritos merk. Daar doet hij precies waar hij blij van wordt: resultaten boeken door het bouwen van sterke merken en opzetten BOLDE campagnes.

Nathalie Schepers 

Doritos

Na haar studies Handelsingenieur in België, kreeg Nathalie de kans ervaring op te doen in Brand Management, Trade Marketing en Category Management in diverse sectoren en voor verschillende bedrijven, onder meer L’Oréal, Samsung, Chanel, Novartis en Warner Bros. Uiteindelijk koos ze voor haar passie: marketing in FMCG om sterke ATL campagnes te ontwikkelen op basis van consumer insights en marktanalyses.

Onze Sessie

DORITOS #PLAYBOLD –  DE REDEN VOOR EEN GOUDEN EFFIE

Het afgelopen jaar wint Doritos met de #Playbold campagne (periode 2014 – 2017) een Gouden Effie. Met een scherp gefocuste strategie, gewaagde en consistente creaties realiseert het dan ook een bizar goed resultaat. Hoe heeft Doritos dit bewerkstelligd en waarom is deze strategie een prijs waard? Krijg een kijkje in de keuken hoe Doritos het #1 chipsmerk onder jongeren is geworden!

Ga terug naar het programma

Houd me op de hoogte