NIMA Marketing Day 2019

David Verschoor I Hartstichting

Mijn sessie in the Brand:

Je hart ben jij, en zo zijn wij er voor je hart. De merktransitie van de Hartstichting.

In lijn met onze vernieuwde positionering hebben we een nieuwe merkstrategie ontwikkeld. De merkstrategie sluit hiermee aan bij de missie van de Hartstichting, waarbij we heel Nederland het maximale uit het leven willen laten halen, met een sterk hart voor iedereen. Dit heeft geleid tot een positieve campagne waarin we het hart centraal stellen en alles wat dit hart mogelijk maakt. Echt, dichtbij en menselijk. Zo zetten we de urgentie van het hart positief neer en maken we het hart belangrijk.

In deze sessie neem ik het publiek mee in de overwegingen, de uitdagingen, de insights (oa obv  neuromarketing) en de eerste resultaten van deze grote merktransitie.

Biografie David Verschoor

David is sinds eind 2013 binnen de Hartstichting verantwoordelijk voor de afdeling Marketing, Partnerships & Communicatie, een afdeling van ruim 70 personen. Hij heeft daarvoor ruime ervaring opgedaan bij KPN, Marktplaats en Emesa, altijd binnen het domein marketing, communicatie, strategie en management. De afdeling Marketing, Partnerships & Communicatie ontwikkelt effectieve campagnes, licht het publiek op maat voor, werft betrokkenen en activeert Nederland, alles teneinde iedereen in Nederland in staat te stellen het maximale uit het leven, uit het hart, te halen.

Terug naar sprekersoverzicht

Bestel Tickets