Didier Zegers

Didier Zegers
Philips

Didier Zegers is sinds 2007 werkzaam bij Philips en is als digital generalist een keyplayer in de digitalisering die Philips, de gezondheidszorg en zelfs onze eigen gezondheid transformeert. Als transformator betreedt hij regelmatig onontgonnen terrein en durft hij de status-quo uit te dagen.

Frank van Eijk
MeMo²

Frank van Eijk is sinds 2008 actief in het veld van Brand, Media en Advertising onderzoek. Als commercial director bij MeMo² is hij betrokken bij continue verbeteringen en innovatie in het gebied van merk- en effectonderzoek.


Onze Sessie

Impact met digitale B2B marketing: Philips en MeMo² behandelen de Brand Lift resultaten van LinkedIn

Koninklijke Philips N.V. is een toonaangevende aanbieder van gezondheidstechnologie die zich richt op het verbeteren van de gezondheid van mensen en het bereiken van betere zorgresultaten binnen het gehele gezondheidscontinuüm, van gezond leven en preventie tot diagnostiek, behandeling en thuiszorg.

Philips heeft zichzelf als doel gesteld om met strategische content deze waarden verder uit te dragen richting de B2B-doelgroep.

Philips, DEPT en MeMo² hebben gezamenlijk een onderzoeksdesign ontwikkeld waarbij een koppeling wordt gemaakt tussen feitelijk gedrag op LinkedIn en Brand Lift. Philips en MeMo² behandelen in deze case de resultaten. De presentatie toont marketeers hoe je met LinkedIn gericht impact kunt realiseren onder een doorgaans moeilijk te beïnvloeden B2B doelgroep.

Ga terug naar het programma

Share
Bestel tickets