rsz_dorkas_koenen

Dorkas Koenen
Rabobank

Drs. Dorkas Koenen MM RM heeft inmiddels een langjarige ervaring opgebouwd in de aansturing en transitie van marketingdisciplines, primair binnen dienstverlenende sectoren zoals telecom, financiële dienstverlening en energie. Als marketing directeur van Robeco tussen 2006 en 2010. Daarna als Chief Marketing Officer van Essent. En sinds begin 2017 als eindverantwoordelijke voor Marketing binnen Rabobank.

Mijn Sessie

Terug naar de principes van Marketing

Digitalisering, automation, customer experience, programmatic, journey design; onderwerpen waar we het allemaal over hebben en waar marketingcongressen vol over worden gepland. Maar het zijn feitelijk allemaal uitvoeringsvragen. Niet meer, niet minder. Het lijkt er echter op dat we ons als marketeers door alle technologische ontwikkelingen om ons heen – opnieuw – dreigen te verliezen in juist die uitvoering, en ons juist daarop willen profileren in organisaties. Dorkas Koenen houdt op de NIMA Marketing Day een pleidooi voor hoe het wél zou moeten. Waarop Marketing zich als discipline wél zou moeten positioneren om in organisaties echt duurzaam impact te kunnen maken, anders dan met het managen van – weliswaar hele hippe – uitvoeringsvragen.

Ga terug naar het programma 

 

Share
Bestel tickets