NIMA Marketing Day 2019
NIMA Marketing Day 2019

Erzsi Eleveld & Niels Bouwman I Kantar

Onze sessie in the Intelligence: De nieuwe formule voor merkgroei

Kantar publiceerde afgelopen december de BrandZ Top-30 meest waardevolle Nederlandse merken. BrandZ™ identificeert 5 kernelementen die alle sterke en gezonde merken bezitten. Merken die hoog scoren op de factoren purpose, innovatie, communicatie, experience en love zijn domweg succesvoller. Erzsi en Niels leggen aan de hand van aansprekende voorbeelden uit hoe innovatie en experience kunnen helpen jouw merk relevant te houden en te laten groeien in deze digitale tijd, ook als jouw merk dit niet van nature al in het DNA heeft.

Biografie Niels Bouwman

“Ruim 6 jaar werkzaam bij Kantar en waar ik me als expert samen met een team bezighoudt met klantvragen rondom merk, reclame, media en campagne effectiviteit. Ik leid de media-effectiviteitssector binnen Kantar en ik won in 2018 de MOA Award Young Talent of the Year! Verder ben ik een vrolijke jonge man uit Amsterdam die probeert met regelmaat te sporten en graag anime kijkt (die Japanse tekenfilmseries). Ik kan best aardig koken en ga ik in de zomer graag naar een festival.”

Biografie Erzsi Eleveld

Erzsi heeft passie voor merken: waarom consumenten merken kiezen of juist links laten liggen. Zij zit 20 jaar in het onderzoeksvak, en gebaseerd op haar 9 jaar lange ervaring bij Coca-Cola en Unilever weet zij goed wat marketeers verder helpt om hun merken een stevige fundering te geven, en ze te laten groeien.

Terug naar sprekersoverzicht

Houd me op de hoogte