Erzsi_Eleveld_kantar_millward_brown

Erzsi Eleveld
Kantar Millward Brown

Erzsi heeft passie voor merken: waarom consumenten merken kiezen of juist links laten liggen.
Zij zit 20 jaar in het onderzoeksvak, en gebaseerd op haar 9 jaar lange ervaring bij Coca-Cola en Unilever weet zij goed wat marketeers verder helpt om hun merken een stevige fundering te geven, en ze te laten groeien.

Mijn Sessie

Hoe creëer je directe en relevante merkherkenning?

Merken met een sterke breinpositie zijn in het voordeel als consumenten op het punt staan een aankoopbeslissing te maken. Sterke merkkarakteristieken zoals slogans, logo’s, kleuren, vormen, verpakkingen of endorsement door een bekende persoonlijkheid zorgen voor positieve associaties en herinneringen met dat merk en versterken de keuze voor dat merk. Maar, waar moet je als merk nu op focussen? Hoe maak je als merk nu een onuitwisbare indruk? En wat maakt jouw merk jouw eigen unieke merk? Erzsi deelt in haar presentatie resultaten gebaseerd op wereldwijd onderzoek en actuele en relevante praktijkvoorbeelden die antwoord geven op deze vragen.

Ga terug naar het programma 

 

Houd me op de hoogte