NIMA Marketing Day 2019

Gerrit Piksen I SAMR Marktvinders

Mijn sessie in the Experience:

The next step in Customer Experience: aandacht voor mens en maatschappij

Een aantal jaar geleden was je customer experience nog voldoende als je organisatie goed was ingericht. Met operational excellence alleen maak je tegenwoordig het verschil niet meer. Het is een hygiënefactor geworden waar je het alleen nog maar op kan verliezen. Waar het nu om draait is aandacht. Niet alleen aandacht voor je klanten (CX), maar ook voor medewerkers én de maatschappij (SX). Bedrijven die customer experience optimaal weten te combineren met sustainable experience hebben de toekomst.

Gerrit Piksen neemt je mee in de trends van ruim elf jaar Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Ook laat hij je zien hoe klanten tegenwoordig naar bedrijven kijken, wie de winnaars van de toekomst zijn en bovenal; wat moet je doen om een winnaar te worden.

Biografie Gerrit Piksen

Sinds 1998 houdt Gerrit zich bezig met klantloyaliteit. Hoe wordt dit bepaald, wat is van invloed en hoe zorg je ervoor dat klanten echt loyaal worden en blijven? Daar ligt zijn fascinatie. Loyaliteit van klanten is en blijft een boeiend fenomeen waarin je nooit uitgeleerd bent. Zo gelooft Gerrit er sterk in dat de bedrijven die in de toekomst willen overleven klanten niet alleen een goede customer experience moeten leveren, maar ook een sterke sustainable experience. Klanten verwachten meer en meer dat bedrijven ook een maatschappelijke rol pakken. Weer een nieuwe en boeiende fase in klantloyaliteit. Gerrit is bij SAMR verantwoordelijk voor het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Ook is hij mede-auteur van Kloteklanten 3.0.

Terug naar sprekersoverzicht

Houd me op de hoogte