Gijsbregt Vijn - NIMA Marketing Day

Gijsbregt Vijn

Gijsbregt Vijn I Lemon Scented Tea

Mijn sessie in the Agency: Creating brands with the power of story

De meeste merken kampen met een gebrek aan aandacht en betrokkenheid. Beiden zijn niet meer zo maar te koop en zeker niet via digital. Succesvolle merken hebben een authentiek en positief verhaal nodig waar een mooie tegenstander in zit, een verhaal waar je aan mee wilt doen. Aan de hand van de door Lemon Scented Tea ontwikkelde Brand Hero Approach, worden praktische tips gegeven hoe je spanning in je merkverhaal brengt en hoe je op consistente en spraakmakende manier zo’n verhaal tot leven brengt. We laten dit zien aan de hand van de in Cannes Lions genomineerde case voor het upcoming fietsmerk Veloretti.

Biografie Gijsbregt Vijn

Gijsbregt is de oprichter en managing director van creative agency Lemon Scented Tea. Lemon Scented Tea creeërt merken, met de ’power of story’. Wij helpen onze klanten om consistent opvallend te zijn. Dat zorgt namelijk voor sterke en winstgevende merken. De sleutel om consistent opvallend te zijn is een centraal merkverhaal te vinden en dit verhaal in de gehele customer journey via experiences, campagnes, content & formats steeds weer tot leven te brengen.

Lemon Scented Tea werkt momenteel voor merken zoals Nuon, FMO, Marie Stella Maris, Intercontinental Hotel Group, Jägermeister.

Terug naar sprekersoverzicht