rsz_gijsbregt_vijn

Gijsbregt Vijn
Lemon Scented Tea

Gijsbregt is de oprichter en managing director van Creative Agency Lemon Scented Tea. Lemon Scented Tea creeërt merken, met de ’power of story’. Wij helpen onze klanten om consistent opvallend te zijn. Dat zorgt namelijk voor sterke en winstgevende merken.  De sleutel om consistent opvallende merken te bouwen is een centraal merkverhaal te vinden en via geïntegreerde campagnes, content & formats steeds weer opnieuw tot leven te brengen. Lemon Scented Tea werkt momenteel voor merken zoals Nuon, Royal Canin, TravelBird, Intercontinental Hotel Group, Jägermeister & Nak’d. 

Mijn Sessie

Creating Brands with the power of Story

De meeste merken kampen met een gebrek aan aandacht en betrokkenheid. Beiden zijn niet meer zo maar te koop en zeker niet via digital. Succesvolle merken hebben een spannend verhaal nodig waarin een verrassende spanningsopbouw en een mooie tegenstander zit.

Aan de hand van de door Lemon Scented Tea ontwikkelde Brand Hero Approach worden praktische tips gegeven hoe je spanning in je merkverhaal brengt en hoe je op consistente en opvallende manier zo’n verhaal tot leven brengt in de verschillende kanalen. Via vernieuwende praktijkcases voor onder andere energiemaatschappij Nuon & upcoming fietsmerk Veloretti laten we zien hoe dit ook een doorbraak voor jouw merk kan zijn.

Ga terug naar het programma 

 

Share
Bestel tickets