Guy van Liemt & Gert Koot - NIMA Marketing Day

Guy van Liemt & Gert Koot

Guy van Liemt & Gert Koot I SRM

Onze workshop:

De liefde voor marketingcommunicatie als 15e stap

Met de komst van de technologische en digitale mogelijkheden wordt marketingcommunicatie steeds complexer. De behoefte aan echte vakinhoudelijke kennis neemt sterk toe. Steeds vaker leiden we specialisten op. Tegelijkertijd wordt de behoefte aan professionals die ook echt de rode draad zien, alleen maar sterker. In deze workshop gaan Drs. Guy van Liemt RM en Gert Koot in op de belangrijkste stappen om marketingcommunicatieproblemen op te lossen. Weg van de hype, terug naar de fundamenten. Wat zijn de ontwikkelingen en nieuwe inzichten die nodig zijn om tot resultaat te komen? Want langdurige resultaten en vakmanschap kan je niet bereiken zonder liefde.

Biografie Guy van Liemt

Guy van Liemt studeerde in 1993 af als bedrijfseconoom aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en was in het verleden werkzaam voor o.a. Shell, Unilever en Procter & Gamble. Sinds 2007 is hij werkzaam als strategisch marketing, marketingcommunicatie en branding adviseur. In 2013 werd hij bij de EUR aangesteld als executive director van EHERO, het multidisciplinaire kenniscentrum van de Erasmus School of Economics over het rendement van geluk, welbevinden en kwaliteit van leven (happiness economics).

Biografie Gert Koot

Gert Koot is ruim 20 jaar werkzaam geweest in accountfuncties bij verschillende reclameadviesbureaus. Verder is hij als Marketing Directeur betrokken geweest bij de internet joint venture van Endemol en SBS Broadcasting. Vanaf oktober 2004 heeft Gert zijn eigen adviesbureau onder de naam Branded Entertainment. Vanuit dit bureau adviseert hij organisaties (profit en non-profit) over alle (nieuwe) mogelijkheden van de nieuwe en digitale media.

Terug naar sprekersoverzicht