rsz_guy_van_liemt_en_gert_koot

Drs. Guy van Liemt RM
Erasmus Universiteit

Gert Koot
Branded Entertainment

Sprekers zijn drs. Guy van Liemt RM en Gert Koot – niet de eerste de besten: beide heren hebben hun sporen verdiend in het vakgebied, en zijn verantwoordelijk voor het ontwerpen en geven van de belangrijkste Marketingcommunicatietrainingen bij NIMA en SRM.
Van Guy van Liemt en Gert Koot verscheen begin januari 2018 Marketingcommunicatie in 14 stappen, een baanbrekend nieuw studieboek voor het hoger onderwijs dat nu al vol lof is ontvangen door veel recensenten en de belangrijkste vakbladen.

Onze Sessie

Doorbreek de marketingcommunicatiebarrière

Heb jij ook tijd te kort om bij te blijven in het vakgebied marketingcommunicatie? Elke dag zijn er nieuwe inzichten en ontwikkelingen, die je graag direct wilt gebruiken…

Aan de hand van het centrale thema Doorbreek de marketingcommunicatiebarrière leiden Guy van Liemt en Gert Koot je door de verschillende stappen die iedere MC-professional moet zetten om een strak MC-plan te maken.

5 redenen om hier bij te zijn
•    In 30 minuten de belangrijkste MC-ontwikkelingen
•    Concrete handvatten (14 stappen) als structuur voor een MC-plan
•    Minicollege over waarom de marketingcommunicatiebarrière zo ontzettend belangrijk is
•    Uitleg in vogelvlucht over nieuwe ontwikkelingen als consumer insights, integratie offline/online media en
meervoudige merkpositionering
•    Ruimte voor het stellen van vragen

Ga terug naar het programma

Share
Bestel tickets