Gert Koot sprekers foto
Guy van liemt sprekersfoto

Guy van Liemt RM | Erasmus Universiteit & Gert Koot | SRM

Onze workshop: De liefde voor marketingcommunicatie als 15e stap

Marketeers klagen vaak dat ze niet voldoende serieus genomen worden in hun organisatie. De oplossing is dat ze kennis moeten meebrengen die niet aanwezig is bij andere onderdelen en disciplines in de organisatie. Was getekend, Byron Sharp. Maar met de komst van de technologische en digitale mogelijkheden is marketingcommunicatie steeds complexer geworden. De behoefte aan echte vakinhoudelijke kennis neemt daarmee sterk toe. Steeds vaker leiden we specialisten op. Tegelijkertijd wordt de behoefte aan professionals die ook echt de rode draad zien, alleen maar sterker.

In deze workshop gaan Guy van Liemt RM en Gert Koot – die met hun boek ‘Marketingcommunicatie in 14 stappen’ in 2018 de PIM Marketing literatuurprijs voor Beste Marketing Studieboek wonnen – in op de belangrijkste stappen om marketingcommunicatieproblemen op te lossen. Weg van de hype, terug naar de fundamenten. Wat zijn de ontwikkelingen en nieuwe inzichten die nodig zijn om tot resultaat te komen? Want langdurige resultaten en vakmanschap kan je niet bereiken zonder liefde.

 Biografie Guy van Liemt

Drs. Guy van Liemt RM studeerde in 1993 af als bedrijfseconoom aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en was in het verleden werkzaam voor o.a. Shell, Unilever en Procter & Gamble. Sinds 2007 is hij werkzaam als strategisch marketing, marketingcommunicatie en branding adviseur. In 2013 werd hij bij de EUR aangesteld als executive director van EHERO, het multidisciplinaire kenniscentrum van de Erasmus School of Economics over het rendement van geluk, welbevinden en kwaliteit van leven (happiness economics).

Biografie Gert Koot

Gert Koot is ruim 20 jaar werkzaam geweest in accountfuncties bij verschillende reclameadviesbureaus. Verder is hij als Marketing Directeur betrokken geweest bij de internet joint venture van Endemol en SBS Broadcasting. Vanaf oktober 2004 heeft Gert zijn eigen adviesbureau onder de naam Branded Entertainment. Vanuit dit bureau adviseert hij organisaties (profit en non-profit) over alle (nieuwe) mogelijkheden van de nieuwe en digitale media.

Ga terug naar het programma

Houd me op de hoogte