rsz_hans_kok_10_crop

Hans W.A. Kok
LUKKIEN

Hans Kok is reclameman, retailer en vurig pleitbezorger van ‘de marketing van communicatie’: marketingcommunicatie die gewenst en gewild is door de doelgroep. In zijn rol als merk- en marketingstrateeg bij verschillende nationale en internationale reclamebureaus heeft hij vele merken in B2B en B2C mogen adviseren over hun koers. Als voormalig Hoofd Communicatie bij A.S. Watson (Kruidvat, Trekpleister) weet hij echter ook wat het is om zèlf aan het roer te staan. Binnen LUKKIEN is hij verantwoordelijk voor het strategisch advies aan klanten ten aanzien van relevante oplossingen op het gebied van fotografie, audiovisuele producties, digitale platforms, contentstrategie en formatontwikkeling.

Mijn Sessie

LUKKIEN: “Bring Back The Love”

De relatie tussen mensen en merken lijkt vaak tijdelijk, oppervlakkig en kwetsbaar. De ‘gunfactor’ en ware trouw zijn steeds minder aan de orde. Een alternatief is slechts één muisklik verwijderd. Waar is toch de liefde gebleven?

In zijn presentatie geeft Hans Kok concrete voorbeelden maar vooral praktische aanwijzingen hoe je als merk de trouw, liefde en passie terug kan brengen in je relatie. Leer hoe je met mooie verhalen, kleine cadeautjes, beter luisteren en af-en-toe een spannende verrassing je relatie verstevigt en verdiept.

Een inspirerend relatie-advies. Als je als marketeer succesvoller wil worden én tegelijkertijd je eigen liefdesleven een forse ‘boost’ wil geven, mag je deze presentatie door ‘Dr. Love’ niet missen…

Ga terug naar het programma 

 

Share
Bestel tickets