rsz_ine_stultjens_auping_at_20160519

Ine Stultjens
Koninklijke Auping

Na ruime internationale FMCG-ervaring te hebben opgedaan in verschillende marketing, sales en business development posities bij grote en kleinere bedrijven in food en digital (Sara Lee/Douwe Egberts, Innocent Drinks, ZTRDG, Nestlé), werk ik sinds april 2016 met veel plezier bij Auping. Ik heb deze stap naar Deventer heel bewust gekozen. Ik geloof namelijk dat na gezond eten en voldoende bewegen, goed slapen het allerbelangrijkste is om je fit en energiek te voelen, om écht lekker te kunnen leven. In een wereld waarin we steeds vaker aan, dan uit staan, gun ik iedereen een kwalitatieve nachtrust. Ik vind het fantastisch om hier met Auping, vanuit een circulaire visie en de overtuiging dat een uitgeruste wereld, een betere wereld is, aan bij te dragen.

Mijn Sessie

Auping rust de wereld uit

Goed slapen is trending topic. Bij Koninklijke Auping weten we dat al sinds 1888. Al meer dan 130 jaar werken we aan de beste manieren om uit te rusten. En dat is niet voor niks. Wij geloven namelijk dat een uitgeruste wereld, een betere wereld is. Een mooiere wereld. In onze innovatieve en duurzame productielocatie in Deventer waar vakmanschap wordt gelinkt aan smart industry en robots, maken we bedden en matrassen op klantorder. Vanuit ons streven naar een circulaire bedrijfsvoering en een toekomstbestendige strategie, investeren we in het merk- en productinnovatie. En we zetten stappen richting een total channel benadering van de markt.

Ga terug naar het programma 

 

Share
Houd me op de hoogte