NIEUWS

‘Zullen we afspreken dat iedere bezoeker sowieso bij mij in de zaal aanwezig is?’

30 maart, 2017
Dit is een artikel uit de MarketingTribune uitgave 6 van 2017

 

ALGEMEEN – Op dinsdag 20 juni organiseert NIMA samen met BBP Media (uitgever van MarketingTribune) de NIMA Marketing Day in DeFabrique in Utrecht. Er worden tussen de 1.200 en 1.400 marketeers verwacht en Jean-Paul Schaddé van Dooren, co-founder van cityguys.nl en columnist van MarketingTribune, is één van de vele sprekers. Wij stelden hem een paar vragen.

Waarom moet marketingnederland op 20 juni naar DeFabrique komen?
‘De NIMA Marketing Day heeft een line-up met jonge talenten en oude rotten in het vak, die je waarschijnlijk in één dag voor een jaar aan informatie gaan geven. Voor leden van het NIMA is het ook nog eens gratis, dus ik zou niet weten waarom je er als marketeer niet bij zou willen zijn.

Waarom wil je deze dag niet missen?
‘Ik ga er stiekem van uit dat het hele vak deze dag bij elkaar komt, dus dat wordt naast informatief ook nog eens heel gezellig. Ik mag deze dag niet missen, omdat ik een presentatie moet geven en dat vind ik gelukkig fantastisch om te mogen doen. Zullen we afspreken dat iedere bezoeker sowieso bij mij in de zaal aanwezig is?’

Kun je alvast een tipje van de sluiter oplichten waarover je het gaat hebben?
Het onderwerp is The You, dus het gaat over mij en alle mensen in de zaal. Ik schijn de enige spreker te zijn met een carte blanche dus het kan alle kanten op gaan, maar er mag gelachen worden dus er zal gelachen worden. Ik heb in mijn carrière een aantal verrassende keuzes gemaakt, die steeds goed uitpakten en ik breng bijvoorbeeld graag over hoe je van een sabbatical een succes kan maken.

Weet je al welke sessie je zelf gaat bezoeken?
‘De borrel! Dat is uiteindelijk het belangrijkst op elk event, dus daar ga je me zeker vinden. Kiezen wordt lastig die dag, omdat er zo veel toffe sprekers zijn en aangezien reclame in mijn hart zit ben ik sowieso bij de sessie van N=5.’ (