rsz_jw_koch

Jan Willem Koch
Hallmark

Na zijn studie Bedrijfskundige Economie aan de Erasmus Universiteit, vervulde hij zijn dienstplicht als Officier bij het Korps Mariniers. Vervolgens werkte hij 10 jaar in verschillende marketing- en sales functies voor Unilever, zowel in binnen- als buitenland. Na 5 jaar Senseo/Douwe Egberts, stapte hij over naar Albert Heijn om leiding te geven aan de Business Unit ‘Vers’. In 2009 maakte hij binnen Ahold een stap als General Manager Etos. Vanaf 2014 is hij als Managing Director verantwoordelijk voor Hallmark Europa.

Mijn Sessie

Bij Hallmark vind je altijd wat je voelt

De afgelopen jaren heeft Hallmark een succesvolle transformatie ondergaan van traditionele, dalende  kaartenproducent naar een groeiend merkgedreven omni-channel organisatie, waarin consument, creativiteit en  medewerkers weer centraal zijn komen te staan. Nu staat Hallmark aan de vooravond van een volgende uitdaging om nóg meer mensen in het hart te raken…

Ga terug naar het programma 

 

Share
Bestel tickets