NIMA Marketing Day 2019

Johannes Hartmann I Ipsos & Insight Republic

Mijn sessie in the Data & Analytics:

Verzeker het succes van jouw innovaties!

Genereer betere inzichten met behulp van de Jobs to be Done methodologie

Jobs to be Done is een methodologie om ‘Jobs’, benodigde acties om vooruitgang te boeken, samen met de bijbehorende solutions in kaart te brengen. Volgens de filosofie van Jobs to be Done zoeken mensen producten in hun leven zoals een bedrijf zoekt naar een nieuwe werknemer.

Ontdek tijdens deze lezing hoe je het Jobs to be Done principe kan toepassen voor jouw merk. Focus ligt op de revolutionaire inzichten die met Jobs to be Done naar boven komen en hoe deze inzichten ertoe kunnen leiden dat innovatieprocessen en communicatierichtingen compleet anders worden ingericht.

Biografie Johannes Hartmann

Johannes Hartmann, Insight Strategist en Consultant, heeft meer dan 25 jaar werkervaring in de consumenten goederenindustrie. Hij werkte in teams bij onder andere Unilever (als Global Vice President Consumer Insight Foods) en Estée Lauder Companies (als SVP Consumer Insights) over de hele wereld om de consument te vertegenwoordigen in bedrijfs besluitvormingsprocessen.

Johannes werkte met multifunctionele teams en integreerde methodologieën en processen om inzicht te krijgen. Hij heeft zichzelf gespecialiseerd in het faciliteren van teams door middel van inzichtprocessen en het vertalen van inzicht in bedrijfsactiviteiten.

Terug naar sprekersoverzicht

Bestel Tickets