NIMA Marketing Day 2019
Willem van der steen v2

Leonard Blommendaal I Shopping Minds & Willem van der Steen | Holidaycars

Mijn workshop: HolidayCars.com over data gedreven marketing- en conversieoptimalisatie in 26 landen

Holidaycars besteed jaarlijks miljoenen euro’s aan online advertising. Door het Data Management Platform (DMP) van Shopping Minds in te zetten kan het advertising budget op een slimmer manier ingezet worden. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van aanbevelingscampagnes voor het personaliseren van het aanbod op de site en in de e-mail.

Biografie Leonard Blommendaal

Door slimme technologieën te verbinden en in te zetten, zorgt Leonard Blommendaal er met het Data Management Platform (DMP) van Shopping Minds voor dat websitebezoekers een persoonlijke beleving ervaren. Wensen en behoeften wordt realtime aangepast en meegenomen in persoonlijke uitingen op de site, in e-mail, retargeting en DM (offline).

Biografie Willem van der Steen

Willem begon met het beoefenen van online marketing toen 1 computer met internetverbinding in een volledig kantoor normaal was (en Willem nog haar had;). Hij werkte onder andere voor Husk (Sunweb), Tiscali (Telfort), StudentenBureau/ BijBanen.nl (Team Rockstars IT). Vandaag de dag is hij marketingbaas (CMO) bij Mobility Rental Group, moederbedrijf van onder andere HolidayCars.com en Carrental8.com, en eigenaar van marketing agency PI marketing. Willem verlegt graag zijn grenzen. Letterlijk en figuurlijk.

Terug naar sprekersoverzicht

Houd me op de hoogte