NIMA Marketing Day 2019
NIMA Marketing Day 2019

Linda Volkers | Rijksmuseum & Guido Derkx | Storyteq

Onze sessie in the Agency: 🇬🇧

Must See Visit – Betere en rijkere bezoekservaring bij  het Rijksmuseum door dynamic video

Aan de hand van twee concrete ‘use cases’ laat het Rijksmuseum zien hoe het erin slaagt de internationale toerist die in Amsterdam is te overtuigen tot bezoek aan het museum. Daarnaast zoomen we in op hoe een betere ‘onboarding’ van alle bezoekers bijdraagt aan een fijnere en leukere ervaring voor en tijdens het bezoek.

Biografie Linda Volkers 

Linda Volkers is Hoofd Marketing bij het Rijksmuseum en heeft ruime ervaring in digitale strategieën, campagnes en projecten. De internationale design competitie Rijksstudio Award en de dynamic video campagnes binnen de Customer Journey trajecten van het Rijksmuseum zijn hier voorbeelden van.

Biografie Guido Derkx 

Guido Derkx is één van de ondernemers achter Storyteq. Met een team slimme koppen en vooruitstrevende technologie helpt hij bedrijven om video op slimmere en gerichtere manieren onderdeel te maken van hun marketing strategieën

Terug naar sprekersoverzicht

Bestel Tickets