lucas_arne_nima_MD

Lucas Hulsebos (DVJ Insights) & Arne Dibbits (Liberty Global)

Lucas Hulsebos is CEO van DVJ en al meer dan 25 jaar actief in onderzoek.  Na verschillende bureaus te helpen groeien heeft hij in 2014 besloten om samen met Ronald Jansen DVJ opnieuw op te zetten en vorm te geven. Basis is dat onderzoek veel meer innovatie verdient en wetenschappelijke aandacht dan gebruikelijk is. Lucas is lid van de raad van Advies van SWOCC en de RUG, bestuurslid van SIRE, Board member van de BrandBoardroom en spreekt regelmatig in binnen- en buitenland.

Arne Dibbits is werkzaam als Senior Manager Portfolio bij Liberty Global. Arne heeft passie voor het ontwikkelen van producten, diensten, proposities en ervaringen voor eindgebruikers (B2C, B2B2C). Innovatie voornamelijk gebaseerd op inzichten van klanten en commerciële kansen. Arne werkte hiervoor onder meer voor Ziggo en Endemol.

Onze Sessie

DVJ Insights: The Ingredients for Brand Growth

Is er een succesvol recept voor merkgroei? En wat zijn dan de ingrediënten? Het menu van deze workshop bestaat uit bevindingen van bijna 50 visiegesprekken met topmarketeers, recente marketingwetenschap, agile research en data analyses met voorbeelden uit de praktijk van Liberty Global.

Ga terug naar het programma

Share
Bestel tickets