NIMA Marketing Day 2019
NIMA Marketing Day 2019

Coen Wiers | Rabobank & Ludo Voorn | Marketing Transformers

Onze sessie in the Tools:

MarTech beyond the shiny, sexy stuff

Marketeers zijn dol op shiny, sexy stuff. Maar hoe houd jij het overzicht en pas jij marketing automation toe in jouw marketingstrategie?

Of het nu gaat om mobile marketing, display & programmatic advertising, content marketing, e-mail marketing, marketing analytics of campaign management. Voor elke marketinguitdaging is er wel een systeem, die dit proces kan automatiseren en ondersteunen. In deze presentatie schetsen wij het nieuwe MarTech landschap, zodat jij het overzicht hebt en de regie houdt over alle technologie, die op je afkomt. Tevens proberen we je door middel van praktijkcases te inspireren hoe je deze tooling goed toepast binnen jouw marketingstrategie. En geven we inzicht wat er allemaal voor nodig is om deze goed te implementeren. Want het lijkt zo gemakkelijk, maar de praktijk is vaak weerbarstiger.

Biografie Ludo Voorn 

Registermarketeer Ludo Voorn is een atypische, breed ontwikkelde (datadriven) marketeer en manager/bestuurder met ruim 20 jaar ervaring binnen dienstverlening (o.a. bij Travel Active, SNS, Vodafone, Zwitserleven, PostNL/Cendris). Hij is cum laude afgestudeerd Master of Marketing en van 2013 t/m 2017 stond hij in de top 100 van beste & meest inspirerende marketeers. Sinds 2018 is hij eigenaar van Marketing Transformers en Double-V-Marketing en helpt hij bedrijven op interim- en adviesbasis met vraagstukken op het vlak van marketingstrategie, transformatie, digital en martech. Tevens is hij mede-ontwikkelaar van een nieuwe 2-jarige deeltijd master op het gebied Marketing, Technology & Customer Experience.

Biografie Coen Wiers 

16 jaar geleden startte het avontuur van Coen Wiers in de digital marketing. Vanuit zijn eigen bedrijf en later verschillende werkgevers (o.a. Johnson & Johnson, TIAS en Rabobank) ontwikkelde hij een brede ervaring in marketing en innovatie.

Zijn persoonlijke drive hierin is dat wij als markteers het onze klanten en bedrijven verplicht zijn de best mogelijk ervaring te bieden. Technische innovatie is hierin een rode draad. De laatste vijf jaar heeft hij zich bij de Rabobank ingezet voor de digitale transformatie van de marketing afdeling. Waarbij hij zich nu richt op de automatisering van marketing ten behoeve van de relevantie in de customer journey. Zo is hij betrokken bij de introductie van machine learning in marketing en de ontwikkeling van martech stack.

Terug naar sprekersoverzicht

Houd me op de hoogte