rsz_foto_mabel_nummerdor_jeanneke_scholtens

Mabel Nummerdor (The Future Will Tell)  &
Jeanneke Scholtens (Buro Zorro) 

Mabel Nummerdor en Jeanneke Scholtens schreven het boek Holy Fuck, op expeditie naar de toekomst van seks.  Praten over seks doen we zonder gêne, want schaamte vinden we allebei een onhandige emotie: ‘We zijn niet het braafste meisje uit de klas, maar stonden ook niet vooraan bij de Kamasutra Beurs. Eigenlijk zijn we best normaal, net als jij.’ Mabel werkt op het snijvlak van marketing en toekomstdenken, en heeft als missie marketing te bevrijden van ‘short-termism’. In 2012 verwierf ze bekendheid met haar boek: Miss Marketing. Jeanneke is Master of Arts, toekomstwetenschapper, spreker en oprichter van Buro Zorro, gespecialiseerd in toekomststrategie voor bedrijven, branches en overheden.

Onze Sessie

Holy Fuck: seks.life.marketing
Daar waar  de toekomst van seks en marketing elkaar raken.

Seks, in eerste instantie dwalen je gedachten waarschijnlijk af naar de slaapkamer of wie weet het aanrecht, maar laten we wel wezen, seks is zoveel meer dan de daad alleen. Het heeft impact op politiek, mode, auto’s, eten en vooral ook op marketing. Seks is als basisbehoefte sinds mensenheugenis leverancier  van aangrijpende hoogte- en dieptepunten. De vraag is of dat in de toekomst ook nog zo zal zijn. En welke rol speelt seks dan nog in de marketingwereld.

Ga terug naar het programma

Share
Bestel tickets