rsz_foto_machiel

Machiel van der Sluis
KARWEI

Machiel van der Sluis

  • Woonplaats Drachten
  • Geboortedatum 17-07-1964
  • Vader van twee zonen
  • Opleiding: MBA Glasgow University

Functies

  • Huidige functie: Formule directeur KARWEI
  • Directeur Retail Bakkersland
  • Directeur Retail Regio C1000
  • Directeur Maxis Hypermarkten

Inge Oeseburg
4Growth® retail formule & onderzoek

Inge Oeseburg

  • Woonplaats Soest
  • Geboortedatum 09-03-1968
  • Moeder van twee dochters
  • Opleiding: Erasmus Universiteit Commerciële Beleidvorming, SMP certificatie

Functies

  • Huidige functie: Eigenaar en Consultant 4Growth® retail formule & onderzoek
  • C1000 formule manager
  • C1000 marketingonderzoeker
  • Adviseur marketing & strategie VODW

Onze Sessie

Welkom bij KARWEI
Thumbs up voor het Persoonlijk merk KARWEI

KARWEI heeft een proces van cultuurverandering ingezet. De kernwaarde Persoonlijk staat hierbij centraal. De grootste uitdaging was om de KARWEI kernwaarde Persoonlijk naar de winkelvloer te brengen.

Bij KARWEI als franchise organisatie, waar franchisenemers zelf beslissen of zij deelnemen aan een cultuurprogramma is effectmeting essentieel voor draagvlak. Traditioneel klantimago onderzoek liet pas na een halfjaar positieve resultaten zien. KARWEI was dus op zoek naar een real time customer experience instrument op de winkelvloer. Voor het meten van interacties Personeel – Klant; een meet- en verbetertool voor winkels en servicekantoor.

Hierna volgt de TRYLIKES KARWEI case bij 6 pilot bouwmarkten. De resultaten hebben geleid tot landelijke uitrol in 2018.

Ga terug naar het programma

 

Share
Bestel tickets