Foto: Andreas Terlaak

Marcel Surendonk
MOJO

Marcel Surendonk is de meest ervaren sponsorwerver in de muziek- en entertainment-industrie en behoort in Nederland tot de top 25 meest invloedrijke personen op het gebied van sponsoring. Na een carrière bij Volvo en Canon startte Surendonk in 2006 bij Mojo als Head of Brand Partnerships. Als groot muziekliefhebber, toetsenist en marketeer weet hij als geen ander de kracht van muziek in te zetten voor merken binnen hun marketingstrategie. Marcel is verantwoordelijk voor sponsoring in relatie tot het totale portfolio van Mojo zoals onder andere Lowlands, NN North Sea Jazz en Down The Rabbit Hole.

Mijn Sessie

MOJO: Ervaar de magie van een sponsoractivatie

In een tijd waarin we overstelpt worden door informatie en indrukken is het voor merken nog moeilijker om echt in contact te komen met mensen. Als het al lukt om zichtbaar te zijn bij de juiste doelgroep is het nog maar de vraag of er ook daadwerkelijk iets gebeurt met de merkbeleving. Sponsoring is als geen ander marketinginstrument in staat om relevante doelgroepen enthousiast te maken over een merk. Gedreven door de liefde voor muziek en talent voor organisatie ontwikkelde Mojo in de afgelopen 50 jaar een flink aantal zeer succesvolle merkactivaties met onder andere Heineken, Coca-Cola, Nedap, Miele, KPN, Douwe Egberts, NN en vele andere partners. Tijdens deze sessie ervaar je de magie van een sponsoractivatie en verkrijg je inzicht in de diverse aspecten van sponsoring en Mojo business cases. 

Ga terug naar het programma 

 

Share
Bestel tickets