NIMA Marketing Day 2019

Michel Schrama I MYLAPS Sports Timing

Mijn sessie in the Professional:

Creëren van emoties door data in de sport

Hoe gebruik je bestaande data op een andere manier dan het eigenlijk initieel bedacht was. Hoe kun je met die data relevantie en emoties creëren en waarom is dat juist zo aantrekkelijk voor merken. Tijdens mijn sessie ga ik laten zien wat voor een toffe dingen wij doen met data in de sport. Van performance, atleten en racers beter maken tot het creëren van emoties. Beide vormen hebben enorme marketing- en exposure-waarde en daar ga ik wat voorbeelden van geven.

Lees ook het interview met Michel Schrama.

Biografie Michel Schrama

Met een enorme passie en drive voor sport is Michel zijn loopbaan in 2011 begonnen bij MYLAPS Sports Timing. Met een achtergrond in sport management en marketing is hij Product Manager Digital Marketing en verantwoordelijk voor digitale marketing innovaties en business modellen binnen de organisatie. Daarnaast is Michel ook voorzitter van NIMA Young Professionals.

Terug naar sprekersoverzicht

Bestel Tickets