NIEUWS

[2022] Janske Michiels (Upstairs Traprenovatie): ‘Mijn expertise is tv en dan zoek ik voornamelijk de crossmediale samenwerking op’

7 april, 2022
Janske Michiels (Upstairs Traprenovatie)

Janske Michiels is Marketing Manager bij Upstairs Traprenovatie. In haar presentatie tijdens Nima Marketing Day 2022 in DeFabrique in Utrecht legt zij uit wat de kracht van tv is en dan met name de crossmediale samenwerking met vtwonen: ‘Ik neem de bezoeker mee in de resultaten van de afgelopen jaren en laat vooral inzien hoe je iets meetbaar kunt maken.’

LOVE MY JOB

‘Ik ben van mening dat je enkel kunt doen wat je leuk vindt, als je daar passie voor hebt. Nou die passie voor marketing heb ik! Ik ben een dromer, durver maar ook zeker een doener! Mijn expertise is tv en dan zoek ik voornamelijk de crossmediale samenwerking op. De effectiviteit meten van een campagne is een uitdaging, maar ik maak het meetbaar!’

HART EN NIEREN

‘Ik wil mensen enthousiasmeren over mijn passie voor het vak marketing. Ik ben een marketeer in hart en nieren.’

TELEVISIE

Dat tv echt een krachtig medium is en dat je veel op tv kunt doormeten met behulp van Analytics/CRM-systeem.

CORONAJAREN

‘Wij begeven ons in de woonbranche en dat was in coronatijd bij uitstek dé branche waar de consument geld aan uitgaf. In dat opzicht zijn wij de coronajaren dus heel goed doorgekomen 😊.

RENOVEREN

‘Wij renoveren bestaande trappen door middel van overzettreden. Binnen één dag ziet je trap er wel heel stijlvol uit zonder hak- of breekwerk.’

MILLENNIALS

De groep millenials (20+) komt eraan. Hoe kun je die groep goed bedienen? Deze groep zit veel meer op ontzorgen en gemak, maar minder op investeren in woningen. Zij willen zich vooral vrij voelen.

DOEN

Waar een wil is een weg. Door te dromen, te durven, maar ook zeker te doen kom je een heel eind.

Bron: marketingtribune.nl