NIMA Marketing Day 2019

Nicole Verburg I VodafoneZiggo

Mijn sessie in the Professional:

Onze reis naar relevante individuele klantcommunicatie

Vodafone en Ziggo, recentelijk gefuseerd met als doel klanten een totaaloplossing te bieden voor zowel vaste als mobiele telecomdiensten. VodafoneZiggo doet dit vanuit de twee merken: Vodafone en Ziggo. Ieder merk heeft zijn eigen identiteit en positionering. Maar hoe orkestreer je de 1-op-1 communicatie van twee merken naar (vaak) dezelfde klant? Welke uitdagingen kom je tegen? Ervaringen uit de praktijk. En daarnaast een stap in de snel naderende toekomst. Hoe zullen we in 2022 communiceren richting onze klanten gebruikmakende van de laatste marketing innovaties.

Biografie Nicole Verburg

Als Director Customer Value Management bij VodafoneZiggo is Nicole Verburg verantwoordelijk voor 1-op-1 gepersonaliseerde commerciële communicatie. Zij stuurt een krachtig team van 50 professionals aan met een commerciële, technische of data achtergrond.

Voordat Nicole drie jaar geleden bij VodafoneZiggo begon, is zij werkzaam geweest in de FMCG, retail en Consulting. Nicole heeft onder andere voor de aansprekende merken Rituals, Nestle en Red Bull gewerkt.

Nicole is een creatieve econometrist met een passie voor de klant.

Terug naar sprekersoverzicht

Bestel Tickets