NIEUWS

NIMA Marketing Day 2019 vliegt van Swapfiets tot Schiphol (en terug)

12 maart, 2019
NIMA Marketing Day 2019

Work. Life. Marketing, dat twee jaar geleden werd geïntroduceerd als dé ondertitel voor een dag over werken en leven in het mooiste vak ter wereld, bleek een blijvertje. De aanmeldingen voor het event op 20 juni in DeFabrique in Utrecht zijn opnieuw boven verwachting.

In februari werd al bekend dat digitale Darwinist, schrijver en marketing-provocateur Tom Goodwin de eerste key note voor zijn rekening zal nemen en in de loop van deze maand wordt de tweede headliner bekendgemaakt. Maar de grootste kracht van de marketingdag zit uiteraard in het uitpuilende middendeel van NMD, waarin marketeers en ondernemers de verhalen uit hun weerbarstige praktijk delen met een publiek van vakgenoten.

De organisatie van NIMA Marketing Day 2019 heeft inmiddels de eerste namen bekendgemaakt van bedrijven en organisaties die over hun cases, werk en leven komen vertellen:
Hartman
Hartstichting
Tikkie
Airmiles
VodafoneZiggo
MyLaps
Alliander
Gemeentemuseum Den Haag
Eindhoven Citymarketing
Luxor Rotterdam
Catharijneconvent
Made.com
Zilveren Kruis
Royal Delft
Rijksmuseum
srprs.me
Inshared
Miele
Sanoma
Catawiki
Hutten/De verspillingsfabriek
PEC Zwolle
Swapfiets
ABN Amro – B2B
I am Toro
Pulitzer
Eat Your Greens
Antonius Ziekenhuis
Metaalhandel MCB
VGZ

De presentaties vinden plaats in 15 themazalen die raken aan de meest actuele ontwikkelingen in het marketingvak en -functie. Daarnaast zijn er twee ‘diagonale tracks’ voor marketeers die zeer specifiek zoeken naar B2B-praktijkcases of Engelstalige presentaties. Het finale ‘blokkenschema’ wordt in de loop van mei verwacht.

NIMA Marketing Day is een dag die wordt samengesteld en georganiseerd door beroepsvereniging NIMA in samenwerking met MarketingTribune en BBP Media, dat ook verantwoordelijk is voor vakblog Marketingfacts. Het evenement vindt dit jaar voor de derde keer plaats in DeFabrique in Utrecht en trok vorig jaar 1.700 bezoekers.

Kijk hier voor meer informatie over inschrijven en tickets.

Dit is een oorspronkelijk artikel van Marketingtribune