NIEUWS

NMD18: Programma rond en prequel gelanceerd

29 mei, 2018
Het programma voor Nima Marketing Day is rond en in de prequel leidt programmamanager Luuk Ros van NIMA ons rond in DeFabrique in Utrecht waar het spektakel zich over minder dan een maand op donderdag 21 juni afspeelt.

Naast keynotes Micael Dahlen (Professor Stockholm School of Economics) en Vincent van den Boogert (CEO ING Nederland) zijn er ook sprekers vertegenwoordigd van (in alfabetische volgorde):

Daarnaast zijn er ook bijdragen van (in alfabetische volgorde):

  • Guy van Liemt en Gert Koot (Erasmus Universiteit en schrijvers van Marketingcommunicatie in 14 stappen)
  • Mabel Nummerdor (Spark Avenue en schrijver van Holy Fuck!)
  • Peter De Prins (Vlerick Business School en schrijver van The six Batteries of Change)
  • Ronald Voorn (Science4Business en co-auteur van Inhaken met Sociale Media in 60 minuten)

Ook een kaartje bemachtigen? nimamarketingday.nl.