NIMA Marketing Day 2019

Noor Cloo I AirMiles 

Mijn sessie in the Professional: Zet je koers uit naar (werk) geluk

Hoe waardevol het is om een innerlijk kompas te hebben. Je persoonlijke missie/roeping geeft richting en brengt focus in je handelen. Je weet waarvoor je elke dag je bed uitkomt. Ik werk nu 4 maanden als algemeen directeur bij Loyalty Management NL/Air Miles. Een mooi bedrijf in een dynamische omgeving. Er zijn behoorlijk wat uitdagingen op alle vlakken. Ik wil jullie een inkijk geven in mijn reis van de afgelopen maanden en een beeld geven hoe mijn innerlijke kompas mij helpt om vorm te geven aan de stappen die ik maak binnen Air Miles en mijn koers uitzet naar (werk) geluk.

Biografie Noor Cloo

Afgestudeerd Bedrijfscommunicatie aan de KUN en Universtitat Barcelona. Ruim 20 jaar marketing ervaring in Telecom (Orange en Ziggo) en Energiemarkt (Nuon en Eneco), waarvan de laatste 10 jaar in commerciële eindverantwoordelijke functies. In deze continue veranderende markten heb ik verschillende transities ingezet van merk en digitale transities tot vormgeven van agile organisaties. Altijd in omgevingen die naast het besturen van de bestaande business ook urgentie kenden om nieuwe business op te zetten.

Lees hier het interview met Noor Cloo

Terug naar sprekersoverzicht

Houd me op de hoogte