NIMA Marketing Day 2019

Peter Kentie I Eindhoven365

Mijn sessie in the Design: Open source en co-creatie in marketing

Eindhoven is een stad met focus. De bijpassende filosofie, waar de citymarketingstrategie van Eindhoven op is gebaseerd, heet daarom ‘wie kiest, wordt gekozen’. Dat betekent ook het maken van scherpe keuzes en een onconventionele creatieve aanpak om het merk te activeren en nieuwsgierigheid aan te jagen.

Biografie Peter Kentie

Peter Kentie is directeur van Eindhoven365 en verantwoordelijk voor de city marketing en merk ontwikkeling van de stad en regio Eindhoven. De organisatie investeert in krachtige marketing en onderscheidend merkbeleid gebaseerd op heldere en breed gedragen keuzes. Peter is opgeleid als vormgever en marketeer met een ruime ervaring in communicatie en projecten met veel stakeholders en grote mate van complexiteit. Daarnaast is hij het brein achter ‘just ESTonishing’, de open source nation branding van Estland.

Terug naar sprekersoverzicht

Bestel Tickets