NIMA Marketing Day 2019
NIMA Marketing Day 2019

Pieter Voogt I PauwR & Jan van de Poll | Transparency Label

Onze sessie in the Media:

Hoe wij marketingconsultancy automatiseren en daarmee 100 x zoveel bedrijven gaan helpen.

99% van de consultancy wordt afgenomen door slechts 1% van de bedrijven. PauwR wil marketingconsultancy ‘democratiseren’ en werkt daarom hard aan het automatiseren van consultancy. Hoe zij dat doen en hoe jij daar als adverteerder óf als consultant van kunt profiteren, dat leer je in deze unieke sessie.

Biografie Pieter Voogt

De 10.000 uren norm heeft Pieter Voogt inmiddels ruimschoots gehaald op het gebied van digital marketing. In 2005 was hij één van de eerste ‘Google AdWords Professionals’. Maar de ontwikkelingen op dit gebied gaan zo snel, dat nieuwe media, kanalen of vormen soms nog niet eens 10.000 uur bestaan!

De enige manier om dan toch specialist te blijven, is om je te focussen. En dat doet Pieter met zijn meer dan 40 collega marketeers bij PauwR dan ook al meer dan 15 jaar. Strategie, transparantie en kwaliteit zijn daarbij de ‘keywords’.

En digital strategy is de absolute specialiteit van Pieter en zijn team. Dat leidde dit jaar o.a. al tot het winnen van diverse awards, een uitverkiezing tot ‘Great Place to Work’ en een gedeelde eerste plaats in de Emerce100.

Biografie Jan van de Poll

Jan van de Poll heeft 10 jaar ervaring in technologiemarketing op drie verschillende continenten en 20 jaar ervaring in consultancy.

Hij is bedrijfseconoom, is gepromoveerd op de toepassing van artificial intelligence bij veranderende organisaties en is oprichter van Transparency Lab. Transparency Lab levert het technologie platform voor geautomatiseerde consultancy aan klanten in Europa en USA.

Terug naar sprekersoverzicht

Houd me op de hoogte