rsz_pieter_voogt

Pieter Voogt
PauwR

De 10.000 uren norm heeft Pieter Voogt inmiddels ruimschoots gehaald op het gebied van digital marketing. In 2005 was hij één van de eerste ‘Google AdWords Professionals’. Maar de ontwikkelingen op dit gebied gaan zo snel, dat nieuwe media, kanalen of vormen soms nog niet eens 10.000 uur bestaan!

De enige manier om dan toch specialist te blijven, is om je te focussen. En dat doet Pieter met zijn meer dan 30 collega marketeers bij PauwR dan ook al meer dan 15 jaar. Strategie, transparantie en kwaliteit zijn daarbij de ‘keywords’.

En digital strategy is de absolute specialiteit van Pieter en zijn team. Dat leidde dit jaar o.a. al tot het winnen van diverse awards, een uitverkiezing tot ‘Great Place to Work’ en een gedeelde eerste plaats in de Emerce100.

Mijn Sessie

Hoe bedrijven mediabudget verspillen en hoe jij dat kunt voorkomen!

Zijn bij jouw organisatie de budgetten voor offline en online strikt gescheiden? Zitten de verschillende bureaus (bijna) nooit samen aan tafel? En ontbreekt een strategie voor de inzet van social / digital media?

Minimaal 1 keer ‘JA’? Dan mag  je deze presentatie niet missen! Want dan kun je zeer waarschijnlijk fors besparen op de inzet van je (online) mediabudget.

Geen nood, je bent niet de enige. Kijk straks maar om je heen in de overvolle zaal tijdens deze presentatie in ‘The Media’ track. En bedenk dat jij er tenminste vanaf morgen iets aan gaat doen. Goed bezig!

Ga terug naar het programma 

 

Share
Bestel tickets