NIEUWS

[2022] Traffic Today: ‘Praktijkvoorbeelden zijn handig om niet steeds opnieuw zelf het wiel te hoeven uitvinden’

13 mei, 2022
Content en E-mail Marketeer Koen van Veen en Content Marketeer Sara de Rouw presenteren samen tijdens Nima Marketing Day 2022 namens onlinemarketingbureau Traffic Today. Een korte kennismaking.
 

1 Wat is jullie motivatie om te spreken tijdens Nima Marketing Day?
Wij zijn altijd bezig met vernieuwing binnen ons vakgebied en content hoort daarbij. We krijgen vaak vragen van klanten over content. Van ‘wat is het?’ tot ‘welke strategie zou je adviseren voor doelgroep x?’ of ‘hoe maak je content meetbaar?’. Deze kennis en ervaring willen we graag delen met bedrijven en vakgenoten om zo bij te dragen aan (content)marketing als vakgebied.

2 Wat vinden jullie het goede aan een samenkomst als NMD?
Verschillende perspectieven op marketing en de richting van het vakgebied is altijd fijn. Bovendien zijn de praktijkvoorbeelden een goede bron van kennis en ervaring zodat je niet voortdurend zelf het wiel opnieuw hoeft uit te vinden.

3 Wat hopen jullie dat bezoekers van jouw sessie meenemen naar huis?
Handvatten om zelf aan de slag te gaan met een contentstrategie die bij hun doelgroep past, inclusief alle mogelijkheden om de strategie meetbaar te maken.

4 Wat kunnen jullie nog leren van andere marketeers?
Als contentmarketeers merken we dat we vooral op het gebied van performance en data nog veel kunnen leren. Binnen onze agency zitten gelukkig veel specialisten die ons op deze vlakken aanvullen.

5 En wat kunnen andere marketeers leren van jullie?
Als het op creativiteit, een ander perspectief of buiten de lijntjes denken aankomt, moet je bij ons zijn. Soms kunnen we als contentmarketeers net een andere invalshoek verzinnen waar je als datagedreven (online) marketeer nog niet aan had gedacht.

6 Zijn jullie wel eens eerder naar Nima Marketing Day geweest?
Nee, nog nooit! Maar we zijn wel nieuwsgierig!

Bron: marketingtribune.nl