PROGRAMMA

Stop met doorslaan… Marketing terug in balans – REC

doorWillem-Albert Bol

vanDPG Media

om 13.30-14.10

zaal Copraloods

dag 3 september

Juist in roerige tijden moet marketing de koers helpen bepalen van het bedrijf. Klassieke vraagstukken als: hoe zorgen wij voor voldoende vraag en hoe passen wij ons aanbod daarop aan? Welke rol wil het merk spelen in het dagelijks leven van de consument? Hebben wij onze kanalen op orde om met consument in contact te komen? Om al deze vragen goed te beantwoorden past rust, reinheid en regelmaat. Aspecten die soms nauwelijks lijken te leven in het hectische bestaan van de marketeer anno nu. De klassieke marketing vragen lijken zo saai en het volgen ontwikkelingen en hypes is erg verleidelijk. Ondertussen is de druk vanuit sales vaak hoog, dus laten wij er nog een kortingsactie ingooien. In zijn pleidooi zal Willem-Albert Bol het vak een spiegel voorhouden. Wat werkt er echt?