PROGRAMMA

How thinking behaviourally creates more engagement

Lotteke van NimwegenHenrike Reinhardt_vierkant

doorLotteke van Nimwegen MarketResponse

Henrike Reinhardt DPG media

om 13:30 - 14:10

zaal Kalvermelk 2A

dag 9 september

tags

De wereld van vandaag verandert voortdurend en steeds sneller. Ook de manier waarop consumenten denken, zich gedragen en willen interacteren met merken ontwikkelt continu. Hoe krijg je hier als bedrijf grip op, en hoe blijf je relevant en betekenisvol? Het antwoord is ‘simpel’: door te gaan denken vanuit gedrag!

Ook DPG Media ervaart deze veranderende wereld. Hoe we, en met name de jongere generatie, nieuws willen consumeren vraagt om een nieuwe manier van denken en doen. De ambitie is hoog, DPG media heeft als doel de engagement met iedereen die een nieuwsbehoefte heeft te verhogen, dus ook met de vaak ongrijpbare jonge generaties. En de verandering is gelukt, DPG Media heeft inmiddels de eerste initiatieven succesvol gelanceerd door te gaan denken vanuit gedrag!

Wonder By MarketResponse en DPG Media vertellen samen over alle wonderlijkheden van gedrag, de jongere generaties en hoe door te denken vanuit gedrag je komt tot de juiste inzichten, acties en strategieën.