PROGRAMMA

Het B2B Marketing Trendrapport 2020. Op zoek naar verbinding met de online klant – trends, learnings en best practices

doorTim Bout & Hans Molenaar

vanSpotler & Beeckestijn

om 11.00-11.40

zaal Meelzolder

dag 1 september

Het B2B Marketing Trendrapport van 2020 geeft inzicht in de uitdagingen, speerpunten en belangrijkste activiteiten van B2B-marketeers in Nederland. Ruim 200 B2B-marketeers vulden een vragenlijst in en de marketingexperts Marieke Heesakkers (Berkvens Deursystemen & Limburgia Utiliteitsdeuren), Joost Belt (De Heus Animal Nutrition), Mark Appel (CM.com) en Yasmin de Brouwer-Nuijten (Van Oers Accountancy & Advies) gaven hun visie op de bijzondere ontwikkelingen in 2020.

Zet je alle uitspraken op een rij dan is de B2B-marketeer in dit jaar vooral op zoek naar een zinvolle en authentieke online verbinding met klanten en prospects. Ben je benieuwd hoe B2B-marketeers dat dit jaar voor elkaar krijgen en waar ze goede ervaringen mee hebben, kom dan naar de presentatie. Verder is de uitgave in 2020 de vijfde editie van het B2B-trendrapport. In dit lustrumjaar staan Tim en Hans ook stil bij de trends van de afgelopen vijf jaar en wat we de komende jaren kunnen verwachten in de B2B-marketing.