Cloetta, de kracht achter een zoetwaren bedrijf met merken als Red Band, Venco en Sportlife – REC
doorMaaike Maagdenberg & Miriam Teoh-Wijers SMP
vanCloetta
om
11.00-11.40
zaal
Copraloods
dag
2 september
Als snoepfabrikant speelt Cloetta een positieve, kleurrijke en plezierige rol in de samenleving. De historische merken en producten leveren mooie herinneringen en warme gevoelens op: van het rolletje King pepermunt van opa en oma tot Red Band winegums eten op de achterbank onderweg naar je vakantiebestemming.
Maar hoe kunnen we deze rol nog verder uitbouwen? Hoe kunnen we met onze lokale merken nog meer betekenis geven in deze tijd. Onze ambitie gaat namelijk verder dan alleen lekkere en mooie producten maken en we willen nog meer waarde creëren voor al onze stakeholders. We willen niet alleen onze consumenten blij maken, maar ook onze verantwoordelijkheid nemen in de maatschappij. Nu en in de toekomst.
Maaike en Miriam nemen jullie mee in het verhaal over ‘Next level Cloetta’, de belangrijkste elementen en uitdagingen om deze ambitie waar te maken.