Workshop: Sublieme executie bepaalt het succes van een marketingcampagne
doorHelma Verdaat
vanSidekix
om
11.00-12.00
zaal
Kalvermelk 1
dag
2 september
Marketing- en reclamemensen kunnen het eindeloos hebben over ideeën en concepten. Daar wordt alles aan opgehangen. En daarna? Vaak helemaal niets meer… of we raffelen het af in de executie. In deze workshop bespreekt Sidekix, aan de hand van de praktijk, de belangrijkste uitdagingen die komen kijken bij het succesvol en daadwerkelijk uitvoeren van een marketingcampagne. Aan bod komen zaken als het slim managen van het executieproces, de toeleveranciers en beheersen van de kosten.
Sidekix voert alle vele jaren en met grote regelmaat landelijke campagnes uit voor partijen als de Nationale Postcodeloterij, KPN, Vriendenloterij en de Bankgiro Loterij.
Praktische tips
Meer dan 60% van de kosten bij de uitvoering van een marketingcampagne gaat “verloren” aan project management, opslag en verzending. Met constante uitdagingen rond deadlines, teveel of juist te weinig marketingmaterialen op voorraad, regelmatig fulfilment issues die weer tot nieuwe klachten leiden. Herkent u dit? Dan is deze workshop iets voor u. Aan de hand van concrete cases deelt Sidekix haar ervaringen en leermomenten bij de uitvoering van grote landelijke consumentencampagnes. Inclusief praktische tips en nuttige handreikingen.
Heb je je al aangemeld voor NIMA Marketing Week en wil je graag deze workshop volgen (en heb je dit in het aanmeldformulier niet aangevinkt)? Laat het ons dan weten en stuur een mail naar a.westerink@bbp.nl. Vermeld hierbij de naam, de dag en het tijdstip van de workshop.