PROGRAMMA

Workshop: Een duurzame customer journey & digital marketing strategie: zo doe je het!

doorArnold Bax

vanTraffic Builders

om 14.30-15.30

zaal Kalvermelk 1

dag 2 september

Een digital marketingstrategie opzetten blijft een uitdaging. De hoeveelheid kanalen neemt toe, budgetten moeten zo goed mogelijk worden besteed en je wilt werken aan een optimale Customer Lifetime Value. Maar hoe doe je dat op een efficiënte manier en hoe bereik je jouw doelgroep op de juiste momenten en met de juiste boodschap? Wat voor impact heeft een (corona)crisis op je branding en performance? Welke zaken hebben juist nu aandacht nodig om op de lange termijn van te profiteren?

Heb je je al aangemeld voor NIMA Marketing Week en wil je graag deze workshop volgen (en heb je dit in het aanmeldformulier niet aangevinkt)? Laat het ons dan weten en stuur een mail naar a.westerink@bbp.nl. Vermeld hierbij de naam, de dag en het tijdstip van de workshop.