PROGRAMMA

Persoonlijk meer impact door Framing!

doorJocelynn Rebbens

vanReBBels

om 15.30-16.10

zaal Loods 8

dag 2 september

Als markeeteer ben je vast bekend met het begrip ‘Framing’ in de strategie, plannen of campagnes voor je klanten. Denk maar aan de paarse krokodil! Maar heb je ook door dat een effectief ‘staaltje Framing’ start bij jou in je persoonlijke communicatie, emoties en type woordkeuze? Daar blunderen we regelmatig in en hierdoor schieten ons doel voorbij. Goed nieuws! Door je oprecht in te leven in de ander, diens beeldvorming en diens doel, kun je je boodschap effectiever en positiever afstemmen. Hierdoor is een betere ontvangst en win-win in zicht! Want je luisteraar herkent zich veel sneller in je verhaal en is eerder geneigd de boodschap te horen én interpreteren op de manier die jij bedoelt. Deze inspiratiesessie Framing richt zich vanuit de positieve psychologie op de basis. Op jouw eigen alledaagse beeldvorming, het effect van je emoties, je woordkeuze en slimmer breinwerk. Je krijgt eerste handvatten om zowel op je werk als thuis meer mensen mee te krijgen.